به گزارش سروش سینما، رامین پورایمان درباره سینمای کمدی و آثار روی پرده سینماها در زمان حاضر اظهار داشت: نمیشود هر چیزی ساخته شود و بگوییم، کمدی است. بازیگر «مرد هزار چهره» افزود: کمدی مفهوم و تعریف دارد. به سادگی نمیشود گفت فیلم کمدی ساختهایم. گویی سینما متولی ندارد این بازیگر و گوینده رادیو که […]
به گزارش سروش سینما، رامین پورایمان درباره سینمای کمدی و آثار روی پرده سینماها در زمان حاضر اظهار داشت: نمیشود هر چیزی ساخته شود و بگوییم، کمدی است.
بازیگر «مرد هزار چهره» افزود: کمدی مفهوم و تعریف دارد. به سادگی نمیشود گفت فیلم کمدی ساختهایم.
گویی سینما متولی ندارد
این بازیگر و گوینده رادیو که بازیگری را با مجموعهٔ تلویزیونی «گالشهای مادربزرگ» (۱۳۶۷–۱۳۶۸) به کارگردانی بهمن زرینپور آغاز کرد، گفت: آیا فقط باید بخندانیم به هر دلیلی؟ کمدی ما این است؟ به هر شکل و فرمی؟ وضعیت موجود نشان میدهد که سینما متولی ندارد.
بازیگر فیلمهای سینمایی «رویای نیمه شب تابستان» (داریوش مودبیان ۱۳۷۳) و «دو فیلم با یک بلیت» (داریوش فرهنگ ۱۳۶۹) افزود: تهیهکننده هم فقط دنبال گیشه است. در حالی که سینمای کمدی این نیست.
پورایمان تاکید کرد: مردم دوست دارند برای تماشای فیلم به سینما بروند. ذائقهها هم به دلایل مختلفی تغییر کرده اما این دلیل نمیشود که مخاطبان را به تماشای کارهایی عادت داد و تبلیغ کرد که سطح پایینی دارند و صرفا دنبال خنداندن مردم هستند.
او گفت: سینمای امروز ما اصلا قابل قیاس با سینمای دوران گذشته نیست و از جایگاه خود دور شده و باید متولیان امر به دنبال برگرداندن جایگاه سینما به معنای واقعی خود باشند.
«تمساح خونی»، «خروج» و «بمب خنده» و مجموعههای «قهوه تلخ»، «روزگار جوانی»، «شبهای برره» و «روزگار جوانی» از جمله آثار سینمایی و تلویزیونی است که پورایمان در آنها ایفای نقش کرده است.
منبع خبر: سروش سینما / به هر فیلمی نمیتوان نام کمدی داد
گردآوری و انتشار اخبار در این تارنما با هوش مصنوعی و ابزار های الکترونیکی اتوماتیک صورت می پذیرد و تمامی حقوق گردآوری و تالیف خبر متعلق به ناشر اصلی آن که در لینک فوق به آن اشاره شده است می باشد. در صورت نیاز به ارسال جوابیه یا توضیح تکمیلی علیه یا له مطلب منتشر شده صرفا از طریق مرجع اصلی خبر اقدام نمایید.